mandag 2. juli 2012

En Regnskyll Stopper Ikke Hagen!

Hei dere.

I dag sitter jeg på jobb og ser bedrøvet ut på alle plantene i regnet, og tenker, stakkars små... De står der så vakre og flotte i alle verdens farger og fasonger på utsiden av vinduet, de ser ikke ut til å bry seg om regnet som har bøttet ned.

Så jeg gikk ut med fotoapparatet og benyttet med av de flotte regndråpene som plantene hadde samlet.

Her ser dere noen flotte margeritter som vi har i nettbutikken vår, de skifter farge på kronbladene etter hvert, så det blir et livlig spill i planten med forskjellige fargevariasjoner, kjempe stilig!

Hvordan ser deres planter ut? Har dere fått som ut i krukker og bed? Ta dere en tur ut med fotoapparatet dere også, og ta noen flotte sommerbilder! Og hvis dere ønsker å dele bildene med oss så har vi en konkurranse nå hvor du kan være med å vinne et gavekort på 400,- hos oss som du kan bruke neste sesong!

Og alt du trenger å gjøre er:
-Ta med kamera
-Gå ut i hagen
-Ta noen flotte sommerbilder
-Og del sommerbildene med oss på facebook, eller send de til meg på mail slik at jeg kan få lagt dem ut.

Da vil du automatisk bli med konkurransen om gavekortet på 400,- og vi andre vil få muligheten til å se og skryte av dine flotte bilder!
Jeg vil også etterhvert lage en motasje hvor jeg viser noen av de flotte bildene deres! Så løp ut og ta et bilde i hagen din, send det til oss, så krysser du fingrene så kanskje du blir den heldige vinneren av gavekortet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar