fredag 23. mars 2012

Dahlia Mystic


Dahlia Mystic Illution
 Dahlia Mystic er en ganske ny og utrolig spennende serie av Dahlia med mørke blader.

Her har de kombinert en hardbarket holdbarhet utendørs sammen med de fantastiske kontrastene mellom de intense fargene på blomstene og det dype mørke men allikevel skinnende bladverket som denne planten har.
Den vokser seg stor og kraftig i blomsterbedet, men har allikevel styrken i stilkene slik at den trenger ikke oppbinding.

Hva syns dere om denne planten?

Jeg syns jo bare denne er helt nydelig plante og har et utrolig flott blandet fargespekter, men så er jeg veldig svak for mørkbladede planter i hagen. Denne gir jo det lille ekstra med alle de fantastiske fargene i blomstene.
Disse fantastiske plantene finnes jo i både rødt, gult, rosa og orange + at de finnes i flere nyanser av hver farge!
Jeg lurer veldig på å prøve å få tak i noen av disse plantene til hobbyplanter. Det er jo nesten ingen som har de i Norge enda, og disse som blomstrer helt fra juni- sept.

Dahlia Mystic Dreamer


Gi meg gjerne en tilbakemelding på hva dere syns,
så kanskje du er en av de heldige som kan få en slik plante med i pakken din.

HUSK at det er bare 2 uker til de første pakkene går i posten på vei til dere!

Bestill i god tid!


Vil du fortelle meg hva du syns? Og få muligheten til å ville en slik flott dahlia :


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar