torsdag 30. desember 2010

Det nye året er i full anmarsj! Og det liker vi!

Da er det snart nytt år, og etter mye om og men i flyttinga er vi endelig i hus og jeg har fått internett igjen :-) Sitter i kveld og kikker igjennom nettbutikken og funderer på hva mer man kan få inn! Noe nytt og spennende har jeg lyst til å få på plass, så hvis noen har noen forslag om noe som mangler kan dere ikke skrive en mail? Jeg kikker ut og inn på spesielle småplanter og undersøker litt hva man kan få tak i på kort varsel. For allerede er vi jo i gang med produksjonen av sommerplantene våre :-) De trenger god tid og pleie frem til de er klare for den store turen ut til våre fantastiske kunder! Vi håper å få masse tilbakemeldinger, både på godt og vondt. Kanskje noen til og med kan sende oss bilder av plantene de mottar og resultatene dere har fått? Det hadde vært utrolig morro å se :-) Jeg skal jo selv til med hagen nå på nyåret, og jeg gleder meg! Da er det bare en ting igjen å si: Jeg håper dere får en fantastisk nyttårsfeiring og et heidundranes flott nytt år :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar